Takeover time

Bianca Ștefania a răspuns întrebărilor despre domeniul Publicițiății. Aceasta a absolvit facultatea de Științe Politice în cadrul Universității din București, urmând un master în Comunicare și Publicitate, iar în prezent ocupă funcția de Social Media Manager la More Digital Madness Agency, o agenție de social media, visual planning și creație.

Din răspunsurile oferite de Bianca, am aflat că:

Online-ul este plin de joburi cool și lucrând pe social media te poți întâlni destul de des cu multe ”unexpected situations”. Pentru a ține pasul cu noile trenduri este nevoie de un research continuu. Domeniul în care activezi contează, chiar dacă un bun publicitar se poate plia pe orice. Trebuie să fii o persoană calculată și să știi să îți organizezi bine timpul, pentru a depăși teama de un posibil burn-out.

Sesiunile de brainstorming și întâlnirile generale sunt la ordinea zilei”. Bianca apreciază Instagramul, descriindu-l ca fiind un „jurnal” unde își publică gândurile.

Atunci când creează conținut pentru stories, aceasta folosește: ”Spark Post”, ”Story Art” și ”Mojo”. În ceea ce privește informarea despre industrie, sugestiile Biancăi sunt: Social Media Today, ascultarea podcasturilor și pagina Socialbakers.

Tips and tricks pentru a fi un publicitar de success:

Este normal să te inspiri, dar pentru a fi original trebuie să-ți pui amprenta asupra conținutului.

Bianca nu a descoperit o formulă pentru a obține cât mai mult engagement, însă este important să fii atent la ora la care postezi, să utilizezi hashtag-uri și să ții cont de dorințele clientului.

Este normal să te inspiri, dar pentru a fi original trebuie să-ți pui amprenta asupra conținutului.

So, stay tunned to see what we have prepared for you! 

Until then… ”Be natural. Be you. People will appreciate this!”