The good, the bad and the filter.

We got creative la PR&Ad Talks cu David Pripas, fondator al Augmented Studios and IG Filter Creator. 

Studenții au primit răspunsurile la întrebări și au aflat niște tips despre VR - Virtual reality, AR - Augmented reality și creare de filtre.

David a făcut filtre pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri - Ford, Puma, Manchester City, Paco Rabanne, dar cel mai complicat proiect al său a fost cel pentru Ford Turcia pe care a trebuit să îl facă într-o săptămână. Despre cum să faci filtre de Facebook și Instagram, David ne spune că „Filtrele se fac într-un soft special pe nume Spark AR. Ca să înveți să faci lucruri basic, poți chiar și în câteva zile.”

TIPS & TRICKS

„Filtrele se fac într-un soft special pe nume Spark AR. Ca să înveți să faci lucruri basic, poți chiar și în câteva zile.”

Cum a început totul?

Am avut destul de mult noroc că am prins trendul ăsta cu filtrele de la început și imediat it clicked că brandurile vor vrea propriile lor filtre.

Motivat de ideile bune”, David crede că trebuie să faci ceva pentru a te diferenția - „Pentru a obține un job care era peste nivelul meu mi-am transformat CV-ul într-o carte și m-am prefăcut că sunt curier pentru a-l livra personal cui știam că o să-mi ia interviul.

Dacă mergem și mai mult în trecut ...


În 2009 a fost Președinte PRIME, iar toată experiența a fost „una dintre cele mai memorabile” din viața sa. O spune el, nu noi! 🙂

Iar ca sfat pentru viitorii #humansofPRIME, Davin spune Să nu vă fie frică să o luați de la capăt și să fiți inediți, să tratați lucrurile diferit de cum vedeți că sunt tratate în fiecare zi!

Until next time, keep an eye on us!

Vineri, 11 septembrie, PR&Ad Talks continuă cu noi răspunsuri de la o persoană cool din domeniul Comunicării.

Îți dăm un indiciu: „Cavaleria” will take over our Instagram!