Here we are – takeover no.7. Marius Marin a răspuns provocării PR&Ad Fair și a răspuns celor mai cool întrebări ale studenților la Comunicare & more.


Marius este Reputation Manager la Minio și în activitatea lui are mereu provocări cu branduri care trebuie să fie atente „la tot – de la produsele și serviciile pe care le oferă publicului până la absolut tot ceea ce comunică indiferent de platforma de Comunicare.”So that is the catch, Marius ne-a arătat că orice lucru cât de mic poate să devină un aspect important în imaginea brandului. Cea mai mare greșeală, pe de altă parte este să nu își asculte publicurile și să nu respecte valorile pe care le au. 

Discuțiile cu brandul sunt cheia – așa îți dai seama de ce nevoi are acesta și cum poate deveni mai relevant. O analiză îți poate arăta exact dacă acesta comunică bine și eficient.

The dark side of advertising

Știm cu toții că există și publicitate negativă, însă Marius observă că această strategie poate aduce beneficii când e vorba de viralizarea campaniilor, chiar dacă nu este „Pro publicitate negativă”. Bineînțeles că există și colaborări pe care Marius nu le-ar accepta and he stands for his principles, nu ar vrea să participe într-o colaborare în care nu ar putea să fie lăsat să își aducă contribuția așa cum își dorește.

De la Jurnalism la Social Media

Marius a terminat Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării de la Universitatea din București și a început cariera în Comunicare ca reporter, iar primul interviu de angajare a fost în 2013 cu „multe emoții și multe hârtii”, iar experiența din presă „m-a învățat foarte multe despre oameni și societate”.

Social Media unfiltered


Social Media „are multe lucruri cool, dar cel mai tare mi se pare că poți interacționa cu oricine, oricând vrei tu.

Dacă Social Media ar dispărea, oamenii ar găsi ceva care să le placă și ar apărea ceva în locul acesteia, dar în viziunea lui Marius, ar putea avea și o parte bună, ar putea apropia mai mult oamenii. Însă, dacă, hate-ul ar dispărea Social Media chiar ar putea deveni un spațiu mult mai cool.



Până data viitoare, stai cu ochii pe noi, we got more to cover!

Vineri, 4 decembrie, PR&Ad Talks continuă cu noi răspunsuri de la o persoană cool din domeniul Comunicării.