Cel de-al nouălea PR&Ad Talks is here. Dorian Ilie, Communication Director la agenția Rogalski-Damaschin PR, cu 10 ani de experiență în domeniu, a răspuns celor mai interesante întrebări primite de la tinerii dornici de know-how din Comunicare.


TIPS & TRICKS ȘI RECOMANDĂRI COOL

Dorian Ilie are trei lucruri pe care le consideră a must înainte de un interviu: să fii informat despre piața în care te angajezi, despre cine te intervievează și să ai un limbaj fluid, cu bun simț și umor. IQads, Pagina de media, Adweek, Marketing Week, PR Week, Famous Campaigns sunt site-uri pe care Dorian le folosește pentru a rămâne mereu up to date, curiozitatea fiind cheia în domeniul Comunicării. 😎

HOW TO KEEP GOING

Știm cu toții momentul când vin task-urile alea grele and your mind is just somewhere else. Chiar Dorian ne spune că nu este motivat mereu, dar se reîntoarce la gândul că poate impacta pozitiv viața cuiva. Oamenii care te descurajează pot apărea, având un efect negativ, însă Dorian merge pe principiul „mai bine să regret ce am făcut, decât că nu am făcut” și nu se lasă influențat. 💡

DESPRE SOCIAL MEDIA

Dorian crede că relevanța pe Social Media apare în momentul în care abordezi subiecte interesante pentru publicul tău. Give the people what they want. Pentru un upgrade în Social Media, specialistul în Comunicare crede că este nevoie de un control al fake news-urilor, hate speech-ului și bullying-ului. De asemenea, aceste platforme contribuie foarte mult în dezvoltarea relevanței PR-ului care, în opinia lui Dorian, în viitorul apropiat se va concentra pe relații și conversații, nu pe monologuri de brand. Un alt trick pe care ni l-a dat este că gestionarea bună a unui client dificil este o abilitate ce te ajută în orice domeniu, experiența, tactul, răbdarea și empatia fiind moduri de a ajunge acolo. 😉

În final, avem un sfat de la Dorian pentru cei ce își doresc o cariera în Comunicare:

“Be curious. Be very very curious. And maybe funny”.

More cool things are coming. Ca să nu le ratați, fiți cu ochii pe PR&Ad Fair.